OFERTA PRACY:
HR Business Partner
Jeśli szukasz dobrego miejsca pracy to jesteś na właściwej stronie!
Zapraszamy do naszego zespołu w Centrum Dystrybucyjnym w Gardnie.
Twój zakres obowiązków:
wsparcie merytoryczne menedżerów w ramach zagadnień z obszaru HR i zarządzania zespołem,
współpraca z obszarami operacyjnymi w ramach regionu (Gardno/Łozienica),
inicjowanie, opracowywanie i wdrażanie projektów wspierających rozwój i realizację polityki personalnej FIEGE,
nadzór nad efektywnością i jakością realizacji procedur HR w powierzonych obszarach,
identyfikacja i wsparcie w realizacji potrzeb rozwojowych pracowników podległych obszarów,
realizowanie procesów rekrutacyjnych na stanowiska średniego i wyższego szczebla,
opracowywanie i analiza wskaźników oraz raportów HR na poziomie jednostki oraz regionu,
udział w projektach z obszaru HR na poziomie centralnym.
Wypełnij formularz rekrutacyjny i weź udział w rekrutacji :)
Czego od Ciebie oczekujemy:
wykształcenia wyższego (preferowane: socjologia, psychologia, ZZL),
3-letniego doświadczenia na podobnym stanowisku,
doświadczenia we współpracy z kadrą managerską z zakresu planowania rozwoju zespołów, rekrutacji i selekcji, oceny pracowniczej,
umiejętności analitycznych,
dobrej znajomości narzędzi MS Office i aplikacji Google,
bardzo dobrej znajomości języka angielskiego (B2),
znajomości przepisów prawa pracy,
gotowość do pracy w trybie stacjonarnym, świadczonej w dwóch lokalizacjach Gardno oraz Łozienica,
prawo jazdy kat. B.
W zamian za Twoje zaangażowanie oferujemy:
zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
możliwość wdrażania Twoich pomysłów i udział w tworzeniu jednego z największych centrów dystrybucyjnych w Polsce,
pracę wśród otwartych i kreatywnych osób,
możliwość nauki i rozwoju (bezpłatne lekcje języka angielskiego, Akademia Rozwoju FIEGE),
bezpłatną prywatą opiekę medyczną oraz dofinansowane ubezpieczenie na życie,
kartę sportową lub kartę podarunkową – wybierasz Ty, bo nie wszyscy lubimy to samo :)