koordynacja współpracy z zewnętrznymi Agencjami Pracy Tymczasowej,
udział w negocjacjach warunków współpracy z APT,
tworzenie i kontrola zamówień na pracowników tymczasowych zgodnie z zapotrzebowaniem operacyjnym,
monitorowanie jakości i terminowości realizacji usług przez APT, w tym przeprowadzanie audytów,
prowadzenie analiz i raportów dotyczących zatrudnienia tymczasowego,
monitorowanie kluczowych wskaźników (KPI) dotyczących pracy tymczasowej,
rozwiązywanie problemów kadrowych i organizacyjnych,
bieżące wsparcie dla przełożonych i działów operacyjnych w zakresie polityki zatrudnienia tymczasowego,
budowanie pozytywnego wizerunku firmy wśród pracowników tymczasowych.
doświadczenie we współpracy z Agencjami Pracy Tymczasowej,
wykształcenie wyższe,
znajomość przepisów prawa pracy i Ustawy o pracy tymczasowej,
bardzo dobra organizacja pracy własnej oraz umiejętność pracy w dynamicznym środowisku,
komunikatywność oraz umiejętność budowania relacji z zewnętrznymi partnerami,
znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel),
prawo jazdy kat. B.
zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na czas określony,
możliwość wdrażania Twoich pomysłów i udział w tworzeniu jednego z największych centrów dystrybucyjnych w Polsce,
pracę wśród otwartych i kreatywnych osób,
możliwość nauki i rozwoju (bezpłatne lekcje języka angielskiego, Akademia Rozwoju FIEGE),
bezpłatną prywatą opiekę medyczną oraz dofinansowane ubezpieczenie na życie,
kartę sportową lub kartę podarunkową – wybierasz Ty, bo nie wszyscy lubimy to samo :)
dofinansowane posiłki, owocowe dni, pyszna kawa ze szczecińskiej palarni oraz eventy firmowe.