Zapraszamy do naszego zespołu w Centrum Dystrybucyjnym w Gardnie.
budowanie i realizacja strategii Employer Brandingowej,
tworzenie i nadzór nad budżetem Employer Brandingowym,
dbanie o pozytywny wizerunek firmy wewnątrz, jak i na zewnątrz organizacji,
wspieranie działań Public Relations oraz marketingowych,
udział i wsparcie w projektach i eventach rekrutacyjnych, spotkaniach biznesowych oraz konferencjach,
nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z uczelniami, instytucjami rynku lokalnego,
analizowanie lokalnego rynku pracy,
współtworzenie i dystrybucja materiałów rekrutacyjnych, wizerunkowych i promocyjnych,
współpraca z zewnętrznymi firmami marketingowymi,
prowadzenie i nadzór nad komunikacją wewnętrzną i zewnętrzną firmy,
organizacja eventów firmowych,
reprezentowanie firmy podczas zewnętrznych spotkań,
koordynowanie badań ankietowych z udziałem pracowników,
zarządzanie pracą podległego zespołu,
przygotowywanie raportów, statystyk, prezentacji na potrzeby organizacji.
doświadczenie min. 2 lata na stanowisku związanym z koordynacją/zarządzaniem EB i komunikacją wewnętrzną oraz zewnętrzną pracodawcy z elementami Public Relations,
znajomość j. angielskiego min. B2+,
prawo jazdy kat. B z doświadczeniem w prowadzeniu samochodu,
bardzo dobra znajomość programów graficznych: Corel, Adobe lub Canva, dodatkowo innych użytecznych z obszaru budowania grafiki i layoutów oraz MS Office (ppt, doc, xls) jako oczywista znajomość,
komunikatywność i copywriting na wysokim poziomie, umiejętność tworzenia strartegii komunikacyjnych (w tym komunikacja kryzysowa),
bardzo dobra współpraca z klientem zewnętrznym, wewnętrznym i dostawcami usług (w tym komunikacja i współpraca z klientem biznesowym na wysokim poziomie świadomości),
doświadczenie w budowaniu przyjaznego środowiska pracy: prowadzenie i zarządzanie akcjami socjalnymi, wellbeingowymi, równościowymi, zarządzanie różnorodnością, organizacja eventów, zarządzanie programami CSR / środowiskowymi, organizacja akcji/aktywności sportowych, jubileuszowych i innych okazjonalnych,
doświadczenie i umiejętność współpracy z mediami: prasa, telewizja, internet, znajomość środowiska medialnego, znajomość środowiska i narzędzi social-media i umiejętność pracy w/z nimi,
kreatywność, samodzielność i gospodarność w powierzonym obszarze oraz umiejętność pracy w oparciu o budżet,
dobra organizacja pracy własnej, planowanie i zarządzania czasem oraz zadaniami (umiejętność priorytetyzacji zadań),
otwartość i umiejętność budowania dobrych relacji zawodowych i koleżeńskich.
zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (miejsce pracy: Gardno),
godziny pracy: 8 - 16 z wariancjami wynikającymi z potrzeb pracodawcy (i obowiązków),
wyjazdy służbowe: średnio 10% czasu pracy
możliwość wdrażania Twoich pomysłów i udział w tworzeniu jednego z największych centrów dystrybucyjnych w Polsce,
pracę wśród otwartych i kreatywnych osób,
możliwość nauki i rozwoju (bezpłatne lekcje języka angielskiego, Akademia Rozwoju FIEGE),
bezpłatną prywatą opiekę medyczną oraz dofinansowane ubezpieczenie na życie,
kartę sportową lub kartę podarunkową – wybierasz Ty, bo nie wszyscy lubimy to samo :)
dofinansowane posiłki, owocowe dni, pyszna kawa ze szczecińskiej palarni oraz eventy firmowe.